14 napos diéta étrend.

14 napos diéta étrend

Írta: Elek Dóra Unod a zsírpárnákat a hasadon? Megszabadulnál az úszógumidtól? Adunk pár tippet, hogyan csináld hatékonyan!

Kapcsolódó cikkek

Persze a géneknek nagyon fontos szerepe van ebben a kérdésben. Nagyon fiatal tudományág foglalkozik azzal, hogy hogyan tudjuk a géneket kikapcsolni és a fogyást automatikussá tenni. Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy nem kell hónapokig éhezni?

A benne szereplő információk elavultak lehetnek. Annyiféle diéta van már, hogy az ember azt sem tudja, melyikhez forduljon, ha fogyni szeretne. Egy biztos, úgy nem fogsz megszabadulni a felesleges kilóidtól, hogy semmit nem teszel érte.

Mi lenne, ha mindössze 14 nap kellene a látványos eredményhez? Az alábbi néhány tanács segíti az egészséges bélrendszer megőrzését, csökkenti a gyulladást, fokozza a zsírégetést, különösen a hasi területeken.

Ezek is érdekelhetnek

Tégy egy gyors sétát még reggeli előtt! Ez a könnyed délelőtti program két úton segít. Egy tanulmány szerint, ha 8 és 14 napos diéta étrend közötti napfény ér minket, az csökkenti a hízás mértékét, függetlenül az életkortól, aktivitástól és kalóriabeviteltől. A kutatók szerint a reggeli napfény beindítja az anyagcserét és ezzel felülírja a géneket. Az étkezés nélküli kalóriaégetés pedig azt jelenti, hogy eleve a zsírraktárból égetsz, ahelyett, hogy az elfogyasztott kalóriát égetnéd el.

  1. Két hét alatt 10 kg-ot fogyhatsz ezzel az ínycsiklandó diétával | Az online férfimagazin
  2. Róka étrendje

A testmozgás pedig a szív egészségességét is segíti. Kezdj zabbal! Főzz egy adag zabpelyhet és tégy hozzá némi gyümölcsöt! Miért olyan változatos ez a kombináció?

Hogyan zárd le a 2 hetes diétát?

Ez az együttes biztosítja a nem oldódó zsírokat, melyek segítik csökkenteni a koleszterinszintet, és táplálják az egészséges baktériumokat a bélben. Egy vizsgálat során megállapították, hogy azok, akik kiegészítették nem oldódó rostokkal, azoknál magasabb volt a ghrelin hormon szintje.

Így néz ki egy nap a ketogén diétán

Ez a hormon pedig fontos szerephez jut az éhségérzet szabályozásában. Válassz piros gyümölcsöt a zöld helyett! Ez azt jelenti, hogy a piros gyümölcs a zöld felett áll.

További cikkeink a témában

A piros gyümölcsök segítenek megnyugtatni a zsírt tároló géneket, mivel különösen magas a flavonoidok szintje ezekben. Tény, hogy az olyan vörös 14 napos diéta étrend gyümölcsök, mint például a szilva, magas fenolos vegyülettel rendelkezik, ez pedig a zsír géneket modulálja. Csinálj egy kis guacamole-t! Az étrend zsírmájra dupla negatív hatása van a hasi zsírral szemben.

14 napos diéta étrend

Először is, az avokádó tele van szívbarát telített zsírsavakkal. Másodszor pedig, az avokádóban lévő telített zsírsavak, úgy tűnik, megakadályozzák a hasi zsír elraktározódását. Igyál vegán fehérjét! A fehérje turmixok fogyasztása remek módja egy édes és egészséges nasinak.

Szabályok:

De a legtöbb ilyen készen kapható por tele van kimondhatatlan összetevőkkel, melyek felfúvódást okoznak. A nagy dózisú tejsavó pedig gyulladást okozhat a bélben és erősítheti a puffadást is. Próbáld ki a vegán fehérjeturmixokatígy élvezheted az édes finomság által nyújtotta előnyöket a puffadás nélkül. Aktiváld magad tojással! A tojás az univerzum egyik legsokoldalúbb tápláléka.

14 napos diéta étrend

Első számú forrása az úgynevezett kolinnak. A kolin megtalálható még a sovány húsokban, tengeri ételekben és kelkáposztában. Ez az anyag meggátolja a szervezet máj körüli zsírraktározását.

A 14 napos diéta menete:

Főtt tojás reggelire édesburgonyával és vagdalttal kiváló választás lehet. Keverj egy mágikus elixírt!

14 napos diéta étrend

Ez olyan vizet jelent, amibe bele van szeletelve citrom, narancs vagy grapefruit. Kortyolgatva idd meg, összesen 8 pohárral naponta! A citrusfélék tele vannak antioxidánssal és a héjuk gazdag olyan vegyületekben, amik segítik a májenzimeket a méreganyagok tisztításában.

Fotó: Profimedia — Red Dot.

További a témáról