8 fogyokura

Keress receptre vagy hozzávalóra

Vajon hogyan és mivel fogynak azok, akiknek sikerül a diéta?

Keress receptre vagy hozzávalóra

A drasztikus fogyás általában nem hoz hosszú távú eredményt. Általában heti egy kilogramm súlyvesztés még tartható, az ennél gyorsabb fogyás nem feltétlenül egészséges.

8 fogyokura

Fontos, hogy ne izmainkat veszítsük el, hanem a fölösleges zsírt. Ezt úgy érhetjük el, ha nem koplalunk: tehát a korunknak, nemünknek és alkatunknak szükséges kalóriamennyiséget visszük be a szervezetünkbe, de ennél nem fogyasztunk többet.

A másik fontos szempont a sport: ha dolgoznak az izmok, azok egyre több energiát használnak, így a fogyás is gyorsabb lesz és az izmok sem tűnnek el.

8 tipp a sikeres fogyáshoz

A zsír nem feltétlenül rossz: egyre több kutatás számol be arról, hogy a zsíros ételek kevésbé hizlalnak, 8 fogyokura a túlzott szénhidrátfogyasztás. Ez nem jelenti azt, hogy egészséges is a zsíros koszt, ám tartós fogyást szénhidrátcsökkentéssel érhetünk el.

Kevesebb étkezés vezet a fogyáshoz? Ennek éppen az ellenkezője igaz.

Inkább többször együnk, de keveset. Együnk naponta négyszer, vagy ötször, kistányéron kis adagot. Minden 8 fogyokura bőségesen fogyasszunk vizet!

Csökkenti a farkas étvágyat étkezés előtt egy nagy pohár víz, ráadásul a sok folyadék az emésztésben is segít.

8 fogyokura

Együnk sok rostot: mert ezek nem csak a fogyásban de egészségünk megőrzésében is segítenek. A rostos gyümölcsök és zöldségek, a főzelékfélék és a zabkorpa valamint a zabpehely is gazdagok élelmi rostban.

  1. diéta – 8 óra evés, 16 óra pihenés | Well&fit
  2. A 8 órás diéta - bármit ehetsz, a lényeg az időzítés | ingyen-hatterkepek.hu
  3. Most ez a legtutibb fogyókúra: a 16/8-as böjt - Dívány
  4. Mit lehet enni diéta alatt

Reggelire, mint a király… ez a népi bölcsesség még ma is megállja a helyét. Ha fogyni szeretnénk, mindenképpen reggelizzünk!

8 fogyokura

A gabonafélék nagy részét is ekkor fogyasszuk el! Délután és este viszont már csak csipegessünk.

Nem rossz a 8 órás diéta, csak nem is jó

Lefekvés előtt két órával már ne együnk sok szilárd ételt. Vacsorára gyakran válasszunk egy könnyű levest! A fogyás fejben dől el: az elhatározás és a célkitűzés nagyon fontos ahhoz, hogy ne adjuk fel idő előtt. Például a négyhetes időszak végére tűzzünk ki magunknak valami jutalmat, ami akkor is jár, ha nem fogyunk eleget, de becsülettel végig csináljuk a diétát!

További a témáról