Avokádó diéta.

Így edd tízóraira az avokádót, hogy megduplázd a fogyást - Fogyókúra | Femina

avokádó diéta fogyokura italok

A Közép-Amerikában honos avokádó - Persea americana - örökzöld, legfeljebb méter magasra megnövő fa, melynek termését már időszámításunk előtt is fogyasztották. Érdemes azonban barátkoznod vele, mert számos előnyös tulajdonsága mellett a fogyásban is segít.

avokádó diéta fogyókúrás étrend 800 kalória

Miért fogyaszt az avokádó? Egy, etrend lite Nutrition Journal című szakmai folyóiratban megjelent kutatás tanúsága szerint a viszonylag magas zsírtartalmú gyümölcs - egy körülbelül grammos avokádó 18 gramm szénhidrátot tartalmaz - csökkenti az éhséget, és a délig elfogyasztva segít abban, hogy a nap során ne vigyél be feleslegesen plusz avokádó diéta.

KETOGÉN DIÉTA: Előnyei, Hátrányai • TÉNYLEG EZ A LEGJOBB DIÉTA A LEGGYORSABB ZSÍRVESZTÉSHEZ?

A Loma Linda Egyetem kutatói 26 túlsúlyos felnőttet vontak be vizsgálatukba, akiknek egy fél avokádót kellett elfogyasztaniuk délig.

Minden résztvevő vércukor- és inzulinszintjét ellenőrizték étkezés előtt és után.

Ebből a körből te sem maradhatsz ki!

Éhségcsökkentő hatású avokádó Az eredmények azt mutatták, hogy azoknál, akik avokádó diéta fél avokádót adtak a tízóraijukhoz vagy az ebédjükhöz, később jelentkezett az éhségérzet, mint a kontrollcsoport tagjainál. Ennek oka, hogy az avokádó pozitívan befolyásolja az inzulinválaszt, kiegyensúlyozottá teszi a vércukorszintet.

avokádó diéta dieta etrend noknek

Még mire képes az avokádó? Az avokádó a fent említett pozitív egészségügyi tulajdonságain túl gyulladáscsökkentő hatással is bír. Gyulladáscsökkentő vegyületei közé tartoznak a fitoszterolok, az antioxidáns hatású karotinoidok, az omega-3 zsírsavak és polihidroxilezett zsíralkoholok. Gyulladáscsökkentő hatásának köszönhetően természetes ellenszer lehet rák, csontízületi gyulladás, valamint reumatoid arthritis, vagyis sokízületi gyulladás esetén.

Tihanyi László A zsírokról eleve nem lehet általánosságban beszélni, hiszen a szó sok eltérő tulajdonságú táplálékra utal az állati eredetű telített zsíroktól kezdve egészen a növényi alapú többszörösen telítetlen zsírokig.

További a témáról