Diéta 6. 6 napos testátalakító diéta - Fogyókúra | Femina

6 hetes komplex diéta – teljes átváltozás 42 nap alatt

Szeretnél pár hét alatt formába lendülni, igyekszel is futogatni vagy elkezdtél már magadtól edzeni, de szeretnéd a tökéletes szintre fejleszteni a futásod, az alakod és a közérzeted is? Ehhez pedig nemcsak egy edzéstervet kapsz, de étrendi és motivációs tanácsokat is, lássuk is, hogy miből áll össze a 42 diéta 6 kihívás: Sajnos rengetegen ijednek meg a 6 hetes diéta-felirat láttán, pedig nem kéne: 42 nap az életedből tényleg nem egy iszonyú hosszú időszakahhoz viszont tökéletesen elég, hogy egy csomó új impulzust felvegyél és a legtöbbet hozd ki magadból — azt nem ígérjük, hogy 15 kilót fogsz lefogyni főleg, ha csak 6 pluszkilód vande a heti kiló végleges fogyás bizony garantált!

diéta 6

Szép lassan össze fog szűkülni a gyomrod, elmúlnak majd a sóvárgásaid és egyre jobb futó leszel, mindezt egyszerre — javasoljuk, hogyha dohányzol, vagy bármilyen, egészségedet érintő rossz szokásod van, azt is tedd le ez alatt az időszak alatt! Mivel a sportnak köszönhetően motiváltabb leszel, mint valaha, könnyebb lesz a cigitől, a sok alkoholtól vagy a cukortól megszabadulnod; vágj bele és meglátod! Kezdjük az étrendi módosításokkal: tiltólistás a fehérliszt és a cukor, de a rizst és a krumplit — kivéve a főtt krumplit — is kerüld el ebben az időszakban!

diéta 6

Lisztes dolgokat csak délután 3 óra előtt ehetsz, utána jöhet a váltás: zöldségek, gyümölcsök, húsfélék, olajos magvak jöhetnek bármilyen mennyiségben! Az arányokra mindig nagyon figyelj oda: először is egy tányérba szedd ki, amit enni fogsz, és a tévé, valamint az újságolvasás helyett csak a kajára koncentrálj; a kiszedett ételnek pedig minimum a fele zöldség vagy gyümölcs legyen!

diéta 6

Ezzel felturbózod majd az immunrendszered és meg is határozod minden étkezésed sikerességét, úgyhogy finom és tápanyagban dús kajákra fel! Ahhoz, hogy pontosan lásd, hogy is kell majd ennek a gyakorlatban kinéznie, itt egy egynapos mintaétrend: Egy ilyen diétát nagyon könnyű tartani, mondjuk is, miért: a reggeli tápláló és energiával tölt fel, délelőtt még tolhatsz bármelyik kedvenc alternatív sütidből, ebédre is egy jó adag energiát vehetsz diéta 6, belefér a délutáni nasi és kávé, így vacsira kevésbé fogsz sóvárogni az egészségtelen kaják után, diéta 6 bőven marad majd energiád 6 hónapos étrendje, hogy eddzráadásul nem kellenek extra receptek, simán ehetsz bárhol, ahol csak kedved van, hiszen zöldség már diéta 6 legtöbb büfében is kapható — szóval ez a része is pipa!

És akkor jöhet az edzésterv:.

diéta 6

További a témáról