Diéta elején hízás

Segítség! Fogyókúrázok és hízok!

Hízás a diéta első napjaiban — mitől lehet?

Tömegnövelés és fogyókúra anomáliák

Nemrég kezdtem diétázni és aerobozni az oldalon olvasható edzésprogramok, illetve étrend segítségével, de most kissé elbizonytalanodtam.

Hogy lehet az, hogy kitisztítottam az étrendemet: nem eszek egyszerű szénhidrátokat, naponta ször étkezem, és a napi 50 perc aerob edzés nálam ez szobabiciklit jelent ellenére gyarapodott a testsúlyom.

Mit rontok el?

1000 kcal diéta

Üdvözlettel: Vica Kedves Vica! Nyugodj meg, jó úton jársz!

  1. Fogyás 90 nap alatt
  2. Fogyókúrás protein por

Amit most a diéta első napjaiban tapasztalsz, az egy teljesen normális jelenség. A testsúlygyarapodás azoknál jelentkezik, diéta elején hízás a testedzés terén nulláról indulnak. Feltételezem, nálad is így van, tehát eddig semmilyen sportot nem űztél, most pedig hirtelen elkezdtél naponta 50 perceket tekerni, ami azért nem kis dolog egy elpuhult szervezet számára.

Testedet és azon belül elsősorban az izmokat sokkhatásként érte ez a most még drasztikusnak mondható terhelés, és erre válaszul a következő folyamatok zajlanak bennük: a megszokottnál sokkal intenzívebb igénybevétel hatására az izmokban mikrosérülések keletkeznek, és fokozódik bennük a vízvisszatartás. Ez az oka a kezdőknél gyakran jelentkező izomláznak is.

90 napos diéta után visszahízás

A visszatartott víz tömege elérheti a kilót is, de ne aggódj, nem tart sokáig. Mihelyst a tested hozzászokott az intenzív terheléshez, megindulnak lefelé a kilók, de ne ez legyen a legfontosabb mérőszám.

Arról, hogy mennyi testmozgás elegendő a sikeres fogyókúrához, Hanzel László személyi edző szakértőnket kérdezték… Tisztelt Hanzel Úr! Az lenne a problémám, hogy lassan 2 hónapja változtattam az életemen és még sem érem el a várva várt eredményt! Mi csinálok rosszul? A helyzet az, hogy szobabiciklit vettem magamnak, amivel két hónapja, […] Sorozatunkban szakértőink publikus olvasói kérdésekre adott válaszaiból válogatunk. A helyzet az, hogy szobabiciklit vettem magamnak, amivel két hónapja, napi szinten minimum 20 percet tekerek, de van, hogy megvan az egy óra is!

Kilók számolgatása helyett Hetente egyszer bőven elég ráállnod a mérlegre, és ha 0, kg között van a súlyvesztés, minden oké. Ha ennél kevesebbet fogysz, vegyél vissza a szénhidrátból, ha többet, akkor adj hozzá 50 grammot.

A mérlegnél sokkal fontosabb a tükör, mert itt láthatod, hogy a leadott kilók többsége zsírból vagy izomból ment-e le.

biocom tisztítókúra étrend

Ha kezdenek kirajzolódni az izomformáid, urambocsá, erek is előjönnek néhol, akkor mindent jól csinálsz. Ehhez viszont nagyon kellene legalább heti 2, de inkább 3 súlyzós edzés is, mert hiába tekinthető az aerob edzés a leghatékonyabb zsírégető mozgásformának, önmagában diéta elején hízás félmegoldást jelent.

Ugyanis, minél több izom van rajtad, annál gyorsabb lesz az anyagcseréd, és annál könnyebben tudsz zsírt leadni.

Hiába a rendszeres testmozgás és a diétás étrend, ha néhány olyan tényező áll a háttérben, ami megakadályozza a testsúlycsökkenést, akár még a súlygyarapodást is elősegítheti. Kevés alvás Ha valaki nem pihen éjszakánkét órát úgy, hogy közben nem, vagy csak néha-néha ébred meg, az hiába is számol a tökéletes bikinialakkal. A kialvatlanságot a szervezet stresszként értékeli, így azonnal megkezdi a zsírraktározást. Másrészt a fáradt, nyűgös emberek sokkal hajlamosabbak a stresszevésre, ami a fogyókúrának nem, ám a zsírpárnácskáknak igencsak kedvez.

A napi étkezésszámot érdemes lenne 6 köré vinni. A 4 biztos, hogy kevés, kivéve, ha 12 órát alszol.

7 napos léböjtkúra fogyás

Két étkezés között ne teljen el 3 óránál több. Csak így tovább, és olvasd el az alábbi cikkeket is:.

További a témáról