Diéta has ellen

A lapos has elérésének 7 szabálya és diétás lehetőségei

Csak a zsírvesztéstől nem lesz lapos hasunk

A has körüli zsírtól az egyik legnehezebb megszabadulni, de nem szabad feladnod, hiszen nem csak külsőleg leszel attraktívabb, hanem a has körüli úszógumikkal együtt számos más betegség veszélyétől diéta has ellen búcsút inthetsz, többek közt a 2-es típusú cukorbetegségtől. Mozogj Elég közhelyesnek tűnik, de nem lehet elégszer elmondani,hogy a mozgás a zsírégetés egyik alappillére. Fuss, bicajozz, ússz! Egy friss tanulmány szerint diéta has ellen heti 20 kilométer futás elég ahhoz, hogy elkezdjen apadni a has körüli zsír térfogata.

  • Nordic walking fogyás
  • L karnitin étvágycsökkentő
  • Lapos has? Ezt együk, így mozogjunk! | Diéta és Fitnesz
  • Scitec nutrition fogyás

Fogyassz több fehérjét A fogyáshoz szükséged van fehérjére, de azt is tudod, miért? A kor előre haladtával a szervezet egyre több inzulint termel, mely elősegíti a zsír lerakódását, a fehérje viszont védelmet nyújthat az inzulinrezisztencia ellen, így a zsírlerakódás ellen is.

Amit érdemes elkerülni

Jöhet a többszörösen telítetlen zsír Zsírra mindenképpen szükséged van, de nem mindegy, hogy milyet fogyasztasz. A telített zsírok sokkal könnyebben lerakódnak, és átalakulnak zsírpárnákká. Egy svéd tanulmány szerint azok a nők, akik napraforgóolajat fogyasztottak, mely telítetlen zsírban gazdag, kevesebb zsírt raktároztak el, és nagyobb volt az izomtömegük, mint az ugyanennyi kalóriát, de pálmaolajat telített zsír fogyasztó nők.

diéta has ellen

Öblítsd le ecettel Azoknak a túlsúlyos embereknek, akik 8 héten át napi kanál ecetet elfogyasztottak, meglepően gyorsan csökkent a testzsírarányuk. Hogy ez mitől lehetséges? Az egyik magyarázat, hogy az ecet zsírégető fehérjék termelődését serkenti elő a szervezetben.

diéta has ellen

Jógázz Azon menopauzán túlesett nőknél, akik 1 hétig rendesen jógáztakszignifikánsan csökkent a hasi elhízás aránya. Ennek oka a lassú mozgásban és az ellazulásban keresendő, mely által csökken a stresszhormon, a kortizol termelődése, amely a hasi zsírréteg kialakulásáért is felelős.

Aludd ki magad A kevés alvás se tesz jót a vonalaidnak. Azoknál, akik rendszeresen 5 vagy annál kevesebb órát alszanak éjszaka, rohamosan megnő a hasi elhízás aránya. Már csak ezért is érdemes időben lefeküdnöd.

diéta has ellen

Hétvégén is kelj fel időben Persze az sem megoldás, ha hétvégén akarod bepótolni a kimaradt alvásmennyiségethiszen így összezavarodik a bioritmusod. Hétvégén is próbálj meg akkor felkelni, mint hétköznap, és inkább feküdj le korábban. Igyál teát Akik csak mérsékelten sportolnak, fogyasszanak minél több zöld teátugyanis a benne lévő antioxidáns, a katekin elősegíti az edzés közben megkezdett hasi zsírréteg lebontását.

Kapcsolódó cikkek

Egyél több rostot A rost ugyanis nem csak az emésztést segíti elő, de megakadályozza, hogy a zsír a derekad köré ülepedjen le. Mindehhez elég pedig naponta két kis almát vagy egy csészényi zöldbabot elfogyasztanod. Fotó: Profimedia — Red Dot.

diéta has ellen

További a témáról