Egészséges diéta. Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez

Keress receptre vagy hozzávalóra

Vannak diéták, amelyek látványos változáshoz vezetnek, ráadásul általában igen rövid idő alatt, viszont rendkívül egészségkárosítóak.

hogyan lehet hasra fogyni

Helyettük érdemes egészséges diétával fogyni: ezek a legjobbak! Thai-diéta Ha te is irigykedve csodálod a nádszálkarcsú, törékeny thai lányokat, és még az ázsiai konyhát is egészséges diéta, ezt a diétát neked találták ki.

chilliburner tabletta vélemények

Az isteni thai ízek elkészítését egy jó szakácskönyvvel, vagy thai főzőkurzussal könnyen elsajátíthatod. A rengeteg gyümölcsöt, zöldséget, halat és jellegzetes fűszereket kurkuma, gyömbér, stb.

Grazing-diéta Gyakran halljuk, hogy mennyire fontos a tartós fogyás érdekében a rendszeresség, mind testmozgás, mind pedig táplálkozás tekintetében.

regenor fogyás gyorsitása

A Grazing- diéta egészséges diéta erre épül, és sok követője ennek eredményességét igazolja. Alapelve, hogy tartós fogyás akkor mehet végbe, ha étkezéseinket két-három óránként, azonos időpontokban és kisebb adagokban ejtjük meg.

fogyasztó étrend

Fontos, hogy ne várjuk meg, amíg az éhségérzet jelentkezik, hanem emésztésünk optimalizálása érdekében törekedjünk a rendszeres táplálékbevitelre. New York-diéta A New York diéta hasonló elveken alapul, mint a Grazing, azzal a különbséggel, hogy míg utóbbinál nincs különösebb korlátozás a menü tekintetében, a New York diéta ezt is kiköti.

A sok zöldség és gyümölcs fogyasztása mellett a NY diéta követői zsírszegény húsokra csirkemell, hal és tejtermékekre épít. Pritikin-diéta Ez a diétatípus a zsírok bevitelének mérséklésével hoz tartós és látványos eredményt.

ch csökkentett diéta

A Pritikin- diéta hívei szerint a legnagyobb veszélyt a zsírok, ezen belül is a többszörösen telített állati eredetű zsiradékok jelentik. A tartós siker érdekében minden állati eredetű zsiradékot száműznünk kell a tányérunkról, úgy mint a vörös húsokat vagy éppen a zsírdús tejtermékeket.

Helyettük teljes kiőrlésű gabonákat, hüvelyeseket, szárnyas húsokat, halakat, olajos magvakat fogyasszunk.

egyszerű fogyás

Fotó: RF.

További a témáról