Fit etrend, Tiszta, egészséges táplálkozás és diétás receptek | Clean Eating Magazin

Pénztárcabarát, fitt heti étrend

Javasolt a napi többszöri, szöri étkezés, tehát óránként érdemes enned.

fit etrend

A gyakori étkezéssel szinten tudod tartani a vércukorszintedet, megelőzve ezáltal a hirtelen rád törő farkaséhségetingerlékenységet, esetleg szédülést, rosszullétet. Nem beszélve arról, hogy ha koplalsz, csak az anyagcserédet és az emésztésedet lassítod le, amitől szó szerint megijed a szervezeted és hosszú távon raktározni kezd, vagyis nem fogyni, hanem hízni fogsz.

Ha kisebb adagokat eszel, naponta többször, a gyomrod sem terheled meg.

fit etrend

A tudatos étkezést mindenki nagyon bonyolultnak gondolja, de íme a bizonyíték ennek ellenkezőjére! Étkezésenként ételvariációból, menüötletből válogathatsz. Bárhogy kombinálod őket, ugyanúgy kalóriát eszel meg!

fit etrend

Sőt, az sem baj, ha nem eszel minden nap mást, főzz előre több napra! Ezt a fajta étrend-tervezést mozaik étrendnek hívjuk: úgy pakolgatod az ételeket, ahogy neked jól esik! Jól hangzik, fit etrend Tervezésre fel!

  • Pénztárcabarát, fitt heti étrend – ZONA
  • Ingyenes teszt kitöltése Lássuk, mit fog tartalmazni az étrend csomagod: 28 napos ÉTREND, így kellően változatos, nem kell állandóan ugyanazt enned.

A mintaétrend változatos, tartalmaz minden, a szervezet számára szükséges tápanyagot, vitamint, ásványi anyagot! Persze a szükséges mennyiség, arány egyénenként eltérő. Érdemesebb inkább mindenből kis adagot enni — ahogy azt a minta is mutatja.

Mehet a kávé, de csakis energiamentes édesítővel pl. Már ez kb.

fit etrend

Az alapanyagokat szárazon, nyersen mérd le! Ez kb.

fit etrend

További a témáról