Fogyokura setaval, iPhone képernyőfotók

Rendszeres sétával adott le 55 kilót – így változott meg a férfi élete

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel! De igaz. Csak valószínűleg nem heti háromszor-négyszer.

fogyás fehérjeporral

Tippek a rendszeres fogyokura setaval, nem csak kezdőknek. Néhány lépéssel többet gyalogolni minden nap — ennél egyszerűbb, fenntarthatóbb és hatékonyabb fogyási módszert keresve sem lehet találni.

Sétával hogyan lehet fogyni? Hát így!

És még csak futnod sem kell hozzá: a séta is meghozhatja a kívánt eredményt, kiváltképp akkor, ha még nem vagy gyakorlott futó. Könnyen megvalósító, nem kell feltétlenül technikai ruházat hozzá és kíméli az ízületeket!

A gyaloglás esetén a jobb állóképesség hosszabb sétákat, még a jobb erőnlét gyorsabb tempót fog jelenteni, és a nehezebb terepek sem fognak majd akadályt jelenteni. Röviden: legjobb, ha a gyorsabb és rövidebb sétákat hosszabb gyalogtúrákkal kombinálod. Gyors gyaloglás: Rövidebb séták, de gyors sebességgel, amely megemeli a pulzust egy olyan szintre, ahol már nehéz beszélni a tevékenység közben.

Na de magától adódik a következő kérdés: mennyit kell pontosan gyalogolni, ha fogyás a cél? Sokat hallani a fogyokura setaval 30 percről, de tényleg így van-e? Olvasd el ezt is! Egy lépésszámláló alkalmazás pontosabb adatokkal szolgál majd neked.

Rendszeres sétával adott le 55 kilót — így változott meg a férfi élete Life. Ismerd meg a történetét! Barry Parkes soha életében nem élt kifejezetten sportos, aktív életet.

Ráadásul ezek a kalóriák zsírból olvadnak le, ami még jobb hír, mondja egy másik szakértő, Jackie Vick személyi edző. Heti hét nap 30 perc?

Mennyit kell fogyokura setaval, a fogyásért? Sári Dalma személyi edző, táplálkozási és életmód tanácsadó Függetlenül attól, hogy természetesen a kortól vagy a fittségtől is függ, egy speciális sétaprogram a megfelelő táplálkozással párosulva kiváló módja lehet a fogyásnak. A helyes működéshez és a célok eléréséhez meg kell győződni arról, hogy elég —e a táv amit megteszel, megfelelő —e az intenzitás, és odafigyelsz -e az étrendedre. Noha ez segíthet a szinten tartásban és a kardiovaszkuláris és az egyéb egészségügyi problémák leküzdésében, ha fogyni akarsz, valószínűleg kicsit többet kell tenned. Azok számára, akik elhízottak és próbálnak lefogyni, vagy bárki, aki meg akarja tartani a súlyát, az ACSM azt javasolja, hogy ezt a számot hetente — percre 3,3—5 óra emeljék meg.

Ha kezdő vagy, heti alkalom elég, állítja a szakértő, és további jó hír, hogy ha háromszor 10 percet gyalogolsz, az ugyanolyan hatékony, mint ha egyszer 30 percet. Sétálhatsz a kutyáddal, a babáddala barátaiddal, leteheted az autót a munkahelyedre menet félúton — számtalan módja van annak, hogy ezt a napi félórát beiktasd az életedbe.

diéta zsírmájra

Persze ha még gyorsabb eredményeket akarsz, akkor érdemes súlyzós erősítést és egészséges táplálkozási szokásokat is beiktatnod a napirendedbe. Hogyan hozd ki a legtöbbet a sétádból — mármint hogyan égesd el a legtöbb kalóriát? A galériában találsz néhány tippet, amivel növelheted a napi gyaloglásaid intenzitását.

legjobb diéta 40 felett

További a témáról