Fogyás elkezdése

Így diétázzon 100 kiló felett – Étrend+tanácsok

Mit csinálsz az utolsó fogyás elkezdése, mielőtt belekezdenél a diétába?

fogyás elkezdése

Sokaknak erre az a válaszuk, hogy még egyszer utoljára megpróbálnak alaposan jóllakni kedvenc, hizlaló ételeikkel búcsúzóul, hogy egy ideig ezek ne hiányozzanak. Ez azonban sajnos nem így működik. Ha a diéta nulladik napját habzsolással töltöd, azzal szinte garantálod magadnak, hogy nagyon nehezen induljon a fogyókúrád.

MOTIVÁCIÓ A DIÉTÁHOZ

Elmondjuk, fogyás elkezdése csináld jobban! A fogyókúra elkezdése Amikor degeszre eszed magadat a nulladik napon, jó eséllyel túlléped a számodra aznap szükséges kalóriamennyiséget, amit ugyanúgy le kell dolgozni, mint az összes többi kalóriát, így rögtön napokkal veted vissza magadat.

fogyás elkezdése

Szintén probléma, ha ráadásul az anyagcserédet terhelő ételekre - tartósítószerrel, ízfokozókkal teli termékekre, zsírban sült fogásokra - esik a választásod, hiszen ezekkel a testedben elégetett kalóriák számát csökkented, ami szintén hátráltat abban, hogy beinduljon a zsírégetés.

Mindezen felül pedig ezek az ételek - például a szénhidrátdús táplálékok - az étvágyat is tartósan fokozzák, így már másnap hogyan fogyjak le gyorsan otthon ébredhetsz, hogy újabb péksüteményt kívánsz.

Lehet, hogy kiválasztják az éppen divatos diéták egyikét, aztán fogynak vele 5, legfeljebb 10 kilót, és mivel ekkora túlsúlynál ez a fogyásmennyiség még nem túl látványos, a fogyni vágyó pár hét kínlódás után elveszti a kedvét, és úgy dönt, abbahagyja. Az orvosok, táplálkozási szakértők általános véleménye szerint tartósan fogyni szép fokozatosan lehet az optimális fogyást leggyakrabban heti 0, kilóban állapítják meg. Ilyen tempóban lehet úgy fogyni, hogy a leadott mennyiség jó eséllyel később se jöjjön vissza. De egy elhízott, kórosan elhízott egyén esetében ez a tempó igen lassú, nem egészségileg, hanem lelki szempontból.

Lehet azonban ennél sokkal okosabban is kezdeni a fogyókúrát. Mielőtt te is ebbe a csapdába esnél, fontos, hogy tudatosítsd magadban, hogy nem ez lesz életedben az utolsó alkalom, hogy jégkrémet vagy sült krumplit eszel, még akkor sem, ha teljes életmódváltásra készülsz.

fogyás elkezdése

Ha átmeneti dologként tekintesz arra az időszakra, mialatt leadod a feleslegedet, az máris segít, hogy a nulladik napon megőrizd a kontrollt. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a diéta végeztével vissza kellene állnod a korábbi életmódodra, hiszen az a testsúly egészségtelen jojózásához vezet.

A diéta előtti napon ne csak barátkozz a fogyókúra gondolatával, de akár egy kis felkészülést is elkezdhetsz.

  • 15+2 alappillér az életmódváltás elkezdéséhez | Fittdiéta
  • 5 dolog határozza meg, milyen gyorsan tudsz fogyni!
  • Keto diéta mit lehet enni
  • Ez a cikk elsősorban azoknak szól, akik most gondolkoznak az életmód váltáson, szeretnének fogyni, egészségesen élni, de fogalmuk sincs, hogyan kezdjenek hozzá.
  • Twitter Pinterest Itt az új év, és a legtöbben szeretnének a lehető legjobb formába lendülni, és leadni pár fölösleges kiló!
  • Fogyni 20 kg-ot
  • Fogyókúra elkezdése
  • Néhány tipp, az eredményes fogyás eléréséhez Nagyon sokan küzdenek azzal a problémával, hogy nincsenek kibékülve saját testsúlyukkal, tükörképükkel.

Például érdemes lehet emésztésserkentő, gyümölcsös turmixot fogyasztani a nap folyamán, sok folyadékot inni, könnyű ételeket enni mértékkel, ám ekkor még nem kell számolnod a kalóriákat, csak a túlzástól tartózkodni.

Ha már a nulladik nap folyamán hasonló ételeket eszel, mint amilyenek a diétás étrendedbe is válogattál, akkor másnap pörgő anyagcserével, felkészülten vághatsz bele a fogyásba.

fogyás elkezdése

Jó ötlet lehet például reggelire meginni egy turmixot vagy főzni egy gyümölcsös zabkását, majd tízóraira gyümölcsöt, natúr joghurtot enni, ebédre könnyű zöldséglevest és rizst fogyasztani száraz hússal, majd uzsonnakor még több gyümölccsel folytatni, vacsorára pedig tojást készíteni sok-sok zöldséggel.

További a témáról