Fogyás felgyorsítása,

Hogyan lehet felgyorsítani az anyagcserét a fogyás érdekében

Írta: T. Fodor Ildikó Nem kell gondolatban sem eltemetned a jó alakodat, amiért már elmúltál 20 és érzed, ahogy szép alattomosan kezdenek felkúszni a fölös kilók, melyek aztán semmi áron sem hajlandók leolvadni többé rólad. Az anyagcsere lelassulása ugyanis visszafordítható folyamat, és pár hasznos trükkel még fel is gyorsítható. Kövesd tippjeinket, egészítsd ki némi mozgással és fűszerezd egy könnyen betartható, rád szabott diétával.

Fogyj 3 kilót egy hét alatt!

A hatás nem marad el! Amennyiben gyorsabb anyagcserére vágsz, legalább 20 testsúly-kilogrammonként egy liter folyadékot vagy többet igyál ez 70 kg esetében 3,5 liter. Ebből pedig naponta legalább 6 csésze hideg vagy meleg ital legyen, mert ennek felmelegítése, illetve lehűtése intenzív munkára ösztönzi a szervezeted.

5+1 zsírgyilkos anyagcsere-gyorsító tipp: búcsúzz el a felesleges kilóktól

Hagyd el viszont a sportitalt! A gyártók ugyan az anyagcsere felpörgését ígérik a sport- és energiaitalok fogyasztásakor, ám az egészségügyi szakemberek úgy vélik, a bennük lévő nagy adag koffein- és cukortöbblet többet árt a szervezetnek, mint használ.

fogyás felgyorsítása hatékony diéta 40 felett

Felborítja ugyanis a kiegyensúlyozott vércukorszintet ártva ezzel az anyagcsere folyamatoknakhosszabb távon pedig rendszeres fogyasztásuk káros hatással van a szív- és érrendszerre, valamint a mentális egészségre.

Jöhet viszont naponta egy csésze kávé és zöldtea lehetőleg szálas! Egyél rendesen és gyakrabban!

Hogyan lehet felgyorsítani az anyagcserét a fogyás érdekében

Nem koplalnod kell, fogyás felgyorsítása csökkentened a kalóriabevitelt. Ha ugyanis kevesebb energiát viszel be, mint amire szükséged van ez minimum kalóriaaz anyagcseréd lelassul és az izmaid leépülnek. Ezért egyél inkább óránként pont annyit, hogy éppen ne legyél éhes. A főétkezések között pedig elsősorban fehérjében, rostban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag táplálékot kapj be, ami felpörögeti az anyagcseréd.

Indítsd jól a reggelt! Azaz, ne hagyd ki soha a reggelit.

fogyás felgyorsítása regenor tisztítókúra ára

Az éjszakai lelassuló anyagcsere miatt szükség van a reggelire, amivel biztosítod, hogy egész nap normálisan működjön az anyagcseréd. Fogassz minél több rostot és sok fehérjét!

További cikkeink a témában

Ezért egyél naponta legalább 25 gramm rostot, zöldséggel és gyümölccsel megspékelve — a hatás látványos lesz. Mivel célod a szép izmos test, ehhez fehérjére van szükséged. Ráadásul mérések bizonyítják, hogy az izmok háromszor annyi kalóriát égetnek el, mint a zsírsejtek.

fogyás felgyorsítása fogyókúrás uzsonna ötletek

Ezért minden étkezésed tartalmazzon egy kis sovány húst a növényi magvak mellett, illetve zsírszegény tejterméket. Vas, D-vitamin és kalcium A zsírégetéshez fontos, hogy a tested megfelelő mennyiségű oxigént szállítson az izmokba, ehhez pedig vasra van szüksége, amiből nőként a hónap bizonyos fogyás felgyorsítása jelentős mennyiséget vesztesz.

Ezek is érdekelhetnek

Pótold tengeri hallal, sovány hússal vagy babbal és spenóttal. Hasonló hatású a D-vitamin és a kalcium hiány is.

A reggeli során fogyasszon valami tápláló anyagot, és az anyagcseréje azonnal működni kezd, és így korrekt. Nem sokkal kelés után vehet valami omlettet spenóttal és feta sajttal, egy szelet teljes kiőrlésű pirítóssal. A reggeli ugyanis energiát ad a testnek; a legjobb az egészben az, hogy alacsony zsírtartalmú forrásokból készít. Ezután elkezd dolgozni az ételekkel, amelyeket adunk neki, és könnyebben lefogy.

Az előbbit lazac, tonhal, tofu tej és tojás fogyasztásával, fogyás felgyorsítása az utóbbit főként tejtermékekkel pótolhatod. Fűszerezz, de ésszel!

Ha úgy érzed, szinte mindegy, mit eszel, ragadnak rád a kilók, gyakran puffadsz, és a közérzeted sem az igazi, könnyen lehet, hogy a túlsúly oka a rossz anyagcserében keresendő. Szerencsére a folyamat nem visszafordíthatatlan, rendszeres mozgással és megfelelő táplálkozással újra formába hozhatod az anyagcserédet. Így búcsút inthetsz a pluszkilóknak, valamint számos egészségügyi problémát is megelőzhetsz, illetve orvosolhatsz. Pörgesd fel az anyagcseréd!

Közismert anyagcsere-gyorsító a chili és a bors, ám ne vidd túlzásba őket, mert 16/8 étrend a tápcsatorna nyálkahártyáit. Minél természetesebben! Próbáld meg kerülni a gyorsfagyasztott, előre csomagolt termékek fogyasztását. Ezeket lassabban dolgozza fel a szervezeted és mesterséges adalékanyagaik, színezékeik miatt még károsak is.

Kapcsolódó cikkek

Vegyél inkább idény zöldséget és helyi termesztésű élelmiszert. Így biztos jól jársz!

10 tipp gyors fogyáshoz kezdő életmódváltóknak

Fotó: Profimedia — Red Dot.

További a témáról