Fogyás kerékpározással

Tekerj a zsírrétegek ellen!

Az egyik leghatékonyabb kardió edzés a futás mellett a biciklizés.

könnyű gyors diéta

Akár keréken, akár állványon teker az ember, egy óra közepes tempójú biciklizéssel nagyjából kalóriát lehet elégetni, ami egy átlagos felnőtt nő napi kalóriaigényének több mint az egynegyede. Amellett, hogy a biciklizés remek zsírégető, és jót tesz a szívnek és az érrendszernekedzi a comb és a fenék, de megdolgoztatja a törzs izmait is, így az egész testet kellőképp átmozgatja.

regenor ital ár

Zsírégetésre optimalizálva A biciklis edzés már önmagában is remek zsírégető, azonban tovább lehet fokozni a hatékonyságát, ha folyamatosan váltogatott tempóban fogyás kerékpározással. A magas intenzitású szakaszos edzések ugyanis még az általános kardió mozgásformáknál is hatékonyabbak, ha a zsírégetésről van szó.

sikeres fogyás történetek képekkel

Ez azt jelenti, hogy ugyanolyan hatásos kezdő biciklisek számára, mint kicsit gyakorlottabb kerékpárosoknak, és mindössze 30 perc az egész. Edzésterv kerékpárra: 5 perc közepes tempójú bemelegítés, 6 perc erősebb fokozaton, közepes tempóban, 4 perc fogyás kerékpározással fokozaton, a lehető leggyorsabb tempóban, 6 perc gyengébb fokozaton, a lehető leggyorsabb tempóban, 4 perc erősebb fokozaton, a lehető leggyorsabb tempóban, 5 perc közepes tempójú levezetés.

méregtelenítő diéta mintaétrend

A sorozat akár kétszer is megismételhető, így egyórás edzést kaphatsz, azonban nagyon fontos, hogy, ha szabadtéren tekersz, mindig nagyon figyelj a környezetedre, és csak olyan területen végezd az edzést, ahol azzal nem veszélyezteted sem a saját, sem a környezeted biztonságát.

További a témáról