Fogyás lépésről lépésre

Életmódváltás kezdőknek 5 lépésben | Fogyás Coachinggal

Keress receptre vagy hozzávalóra Így fogyás lépésről lépésre sikeres diétád: tartós fogyás 7 egyszerű lépésben Szeretnél egészségesebb, karcsúbb, boldogabb és kiegyensúlyozottabb lenni?

Saját tapasztalatok, gondolatok a diétáról

Fogadd meg táplálkozási szakértőnk, Somogyi-Kovács Anita tanácsait, és reformáld meg a hétköznapjaidat! Gyakran vagy kimerült és fáradt? Már az első emeletnél lihegsz felfelé a lépcsőn? Nem bírsz a gyerek után futni? Este feszülten alszol el? Akkor itt az idő, hogy változtass az életmódodon! Nem máról holnapra, hanem egy hónap alatt, fokozatosan, így a szervezeted is tud majd alkalmazkodni!

fogyás lépésről lépésre

Jelentkezz be a háziorvosodhoz, és kérj úgynevezett nagy rutin-laborvizsgálatot, méresd meg a vérnyomásod, a magasságod és a testsúlyod!

Ezek után lehet eldönteni, hogy a súlyod és egészséged rendben van-e.

Tuti fogyókúrás terv!

Akkor se ijedj meg, ha esetleg rejtett betegség derül ki: jobb későn, mint túl későn, az orvosod pedig segít majd a gyógyulásban.

Különösen fontos a D-vitamin mérése, mert a D-vitamin megfelelő pótlása segítheti a reális testtömeg csökkenést, de mérés nélkül nem érdemes szedni, mert akár felesleges is lehet.

fogyás lépésről lépésre

Érdemes igénybe venni személyes dietetikai szaktanácsadást is, hogy a táplálkozásod is egyénre szabottan tedd egészségesebbé. Emellett kérj segítséget gyógytornásztól, edzőtől, hogy újból elkezdhess sportolni, hiszen fitten jobban bírod majd a változtatásokat is. A testtömeged fogyókúrás rágcsálnivaló is ellenőrizheted a BMI, azaz a testtömegindex irányadó adataival.

2. Legyél motivált!

Ezt úgy számolhatod ki, ha a kilóban mért testtömeged elosztod a méterben mért magasságod négyzetével. Ha a BMI-d: — 18 alatt van, akkor kórosan sovány vagy, — 18—25 közé esik, akkor normál testsúlyú, — 25,1—30 közé esik, akkor túlsúlyos, — 30,1—40 közé esik, akkor elhízott a WHO már a betegségek közé sorolja!

fogyás lépésről lépésre

A fokozatosság elvét betartva és az alábbi tanácsokat követve energikusabbá, kiegyensúlyozottabbá, türelmesebbé válhatsz! Ha csökkentened kell a súlyod, fel kell mérni, hogy mi a reális — betartható — testsúlycsökkentés a számodra.

Életmódváltás kezdőknek 5 lépésben | Fogyás Coachinggal

Nagyon fontos a fokozatos fogyás! A rendszeresség fogyás lépésről lépésre érdekében készíts étlapot legalább nappal előre, és csak ahhoz vásárolj!

  1. Fogadd meg az életmódváltás 10+1 parancsolatát! | Well&fit
  2. Fogyni egy hét alatt
  3. Hogyan lehet fogyni? - Diéta 1. rész - Életmódváltásra FEL!
  4. Fogyókúra kezdőknek lépésről lépésre « Fogyás Coachinggal
  5. Hogyan tudok fogyni 10 kilót
  6. Ha megáll a fogyás
  7. Fogyni szeretnél de nem tudod hogyan kezdj a fogyókúrába?

A bevásárlólista segítségével csökken a kísértés. A reggelit ne hagyd ki — válassz tartalmas, egészséges fogásokat!

fogyás lépésről lépésre

Szakíts időt a sportra is! A választék elég nagy: ha kisebb gyerekkel vagy otthon, akkor szerezz be egy jó edzésprogramot DVD-n, vagy ha már nagyobbak a gyerekeid, viheted őket magaddal a fitneszterembe, de akár kocoghattok is együtt természetesen csak jó futócipőben!

fogyás lépésről lépésre

Ha úgy érzed, hogy összecsaptak a fejed felett a hullámok, igyál egy nagy pohár vizet, mosd meg az arcod vagy vegyél egy zuhanyt, és szép lassan szopogass el kocka finom csokoládét!

Az első eredmények nagyjából 1 hónap után jelentkeznek. Addig figyelj önmagadra, hogy mire hogyan jelez a szervezeted! Az a fontos, hogy bízz magadban.

További a témáról