Fogyás motiváció

6 szuper motivációs tipp a fogyáshoz

fogyókúra hatása a szervezetre

Sikeres fogyás: ez a 8 motivációs fogyás motiváció segíteni fog! Éppen ezért az életmódváltás hatására biztosan javulni fog a közérzeted, megelőzhetsz bizonyos betegséget, és napról napra jobban fogod érzeni magad a bőrödben!

15 elképesztő és motiváló nagy fogyás – előtte-utána fotók

Sikeres fogyás, egészségesebb test, önbizalom — mi lehet ennél jobb? Végre valóra válik a vágyad… Eddig csak álmodoztál arról, hogy karcsúbb, formásabb és fittebb leszel?

Képzeld el milyen hatást gyakorolnál vékonyan ismerőseidre, szeretteidre. Hát nem megéri az erőfeszítés? Megosztás a Facebookon Többet nyerhetsz, mint veszíthetsz Mielőtt egy kiadós ebédet vagy csábító desszertet falnál fel, állj meg egy pillanatra. Tedd fel magadnak a kérdést: mi okozna nagyobb örömet neked, ha lenyelnéd ezeket a falatokat vagy ha újra jól tudnál kinézni? Ha nagyobb öröm számodra az evés, akkor bizony letehetsz arról, hogy valaha is újra csinos legyél.

Végre valóra válthatod fogyás motiváció, ha megteszed az első lépést, aztán kitartasz a céljaid mellett! Képzeld el, milyen lesz a mostani pluszkilók nélkül, vagy amikor végre teljesítesz egy régóta vágyott sportcélt, és máris kellő lendülettel fogsz belevárni a fogyókúrába, vagy tovább haladni a megkezdett úton! Fotótipp Amikor elkezded a fogyókúrát, készíts — vagy valamelyik családtagoddal készíttess — magadról egy egész alakos képet, aztán minden hónapban egy újat.

Energiával telve, hatalmas lendülettel vágtál bele év elején a fogyásba, de sokszor már úgy érzed, hogy megkopott benned az elhatározás? Ne hagyd magad! Próbáld ki a következő motiváló tippeket! Ne erőlködj görcsösen! Ha észreveszed, hogy csökken a lelkesedésed a fogyásbanadj magadnak egy kis szünetet napot a diétában vagy akár a testmozgásban is.

Ez erőt adhat ahhoz, hogy ne térj vissza a régi, rossz szokásaidhoz. Még egy trükk: sokaknál beválik, ha a kezdeti állapotukról készült fotót kiragasztják a konyhában.

Ez téged is visszatarthat attól, hogy egy nehezebb pillanatban összevissza nassolj.

MOTIVÁCIÓ A DIÉTÁHOZ

Esetleg kinéztél egy ruhát, amire régóta vágysz? Vedd elő a green coffee hatása a nadrágot, a ruhából pedig vegyél egy olyan méretűt, amilyenre le szeretnél fogyni, és akaszd ki mindkettőt a szekrényajtóra: ezek a ruhadarabok mindig emlékeztetni fognak a kitűzött célra, és további motivációt adhatnak a sikeres fogyás megvalósításához! Higgy a centinek is!

fogyás program

A testsúlyközpontú életmódváltás közben előfordulhat, hogy hiába tartod be az új szabályokat, és sportolsz rendszeresen, a mérleg nyelve csak nem akar elmozdulni a holtpontról… Ilyenkor több dolgot is tehetsz: egyeztethetsz egy táplálkozási szakértővel, hogy min változtass még, vagy egy kicsit átvariálhatod a mozgásprogramját.

A legegyszerűbb persze fogyás motiváció, ha a mérleg helyett előveszed a centit, és azzal is ellenőrzöd, változott-e a valami!

Mentális tréning - így állítsd át az agyad, ha fogyni szeretnél Life.

Előfordul ugyanis, hogy bár a súlyod nem változik, a tested alakul, formálódik, erre pedig csak a centi szolgáltathat bizonyítékot… 6. Több mint sport A rendszeres testmozgással kapcsolatos célkitűzések nemcsak azért fontosak, mert a sport fittebbé és karcsúbbá teszi az embert, hanem azért is, mert hihetetlen önbizalmat tudnak adni!

Fogyás motiváció

Ha bármikor is meginognál, és nem lenne kedved elindulni edzeni, gondolj arra: ha elmész sportolni, akkor egyrészt utána sokkal jobban fogod érezni magad a bőrödben, erősebb és magabiztosabb leszel, másrészt egy újabb lépést teszel a célod, azaz a sikeres fogyás és a fittebb életmód valóra váltásáért!

A szavak erejével Sokaknak segít, ha az adott hétre vagy napra erőt adó, motiváló idézeteket írnak be a naptárjukba.

5 napos diéta gyakori kérdések

Ezek erőt adnak a folytatáshoz az esetleges holtpont során is, és mindig emlékeztetik az embert arra, hogy mit szeretne elérni. Kell egy kis áramszünet… Fontos tudatosítanod magadban, hogy a holtpont nem egy hiba, amit elkövettél, hanem a fogyási folyamat természetes velejárója!

fogyni akarok mit egyek

Néha az ember elfárad, de ha engedélyez magának egy kis szünetet, új erőre kap! Ne törj le, ha esetleg pár napig semmi kedved az edzéshez, ráadásul úgy érzed, hogy a fél életedet adnád egy szelet csokitortáért! Inkább pihenj egy kicsit: futás helyett sétálj, utána pedig vegyél egy kellemes fürdőt, és eszegess meg kocka étcsokoládét.

Ha nem rettegsz a holtponttól, sokkal könnyebb lesz túljutni rajta!

További a témáról