Fogyási plató. Súlyunk a „platón” | Nosalty

fogyási plató

Édeskömény saláta 2.

fogyási plató

Később, ha meghízunk, és egy fogyókúra során újra elérjük ezt a súlyt, a szervezet érzékeli, hogy elérkeztünk egy beállítási értékhez, azaz, egy olyan súlyhoz, ami hosszabb időn keresztül volt a súlyunk, miközben egészségesek voltunk, és minden rendben működött. Ilyenkor igyekszik megtartani ezt a súlyt.

Ez a stagnálás.

fogyási plató

Akkor itt a vége, nincs tovább? Jó hír viszont, hogy ha továbbra is kitartóan ragaszkodunk a fogyókúránkhoz, és nem adjuk föl a második héten, amikor nem fogytunk tovább, akkor hat héten túl újra beindulhat a fogyás, egészen addig, amíg újra el nem érünk egy testsúlyállandósági pontot.

Néhány jó tanács a stagnálások miatti elkedvetlenedés megakadályozására: Először is tervezzük meg az ideális súlyunkat.

fogyási plató

Ha szakember segítségét kérjük, akkor ő kiszámolja az ideális testsúlyunkat, különböző paraméterek: pl. Írjuk fel magunknak ezeket fogyási plató testsúlyállomásokat egy papírra, és mindig tudatosítsuk magunkban, ha a fogyókúra során közelítünk egyhez, hogy elképzelhető, hogy ott meg fog torpanni a fogyás. Már fogyási plató adott súly előtt kg-val törekedjünk arra, hogy még több folyadékot igyunk, még többet mozogjunk, még több rostot, zöldséget, gyümölcsöt együnk.

fogyási plató

Ha ennek ellenére bekövetkezik a stagnálás, akkor legyünk kitartóak, tudjuk, hogy ilyenkor meg kell győznünk a szervezetünket, hogy nem ez volt a végállomás. Higgyük el, menni fog!

Alan fogyása: Plató - n.

Olvastad már? A felejtős diéták felismerésének 7 alapszabálya 3.

fogyási plató

Sajnos nem megfelelő a módszer Végül, a harmadik lehetséges oka annak, ha nem fogyunk tovább, hogy egész egyszerűen rossz módszert választottunk.

Ilyenkor azonnal érdemes abbahagyni a fogyókúrát, és szakember, például dietetikus segítségét kérni a további fogyáshoz.

Fogyókúra, fogyás, meditáció, önprogramozás, önhipnózis - FÜLHALLGATÓVAL

Legújabb receptek.

További a témáról