Gyors diéta hasra. Hasra hízás ellen

gyors diéta hasra

Zabpehely Egy tál zabkása sokkal többre képes, mint valaha is gondolnád!

gyors diéta hasra

A zabban található élelmi rostok elősegítik a megfelelő bélműködést. Egészséges napindító fogásként próbáld ki a zabkását egy kevés lenmaggal, friss gyümölcsökkel és — ha nem vagy érzékeny rájuk — valamilyen tejtermékkel.

gyors diéta hasra

Menta Egy élénkítő mentatea az étkezés után biztosan beválik! A menta megnyugtatja a gyomrot, és csökkenti az emésztési problémák kialakulásának esélyét.

gyors diéta hasra

Kurkuma Az élénksárga fűszer gazdag kurkuminban, és nagyon hasznos gyomorégés esetén. Támogatja a zsírok megemésztését, miközben jótékony hatással van a májra.

gyors diéta hasra

Grépfrút A déligyümölcs ismert tulajdonsága, hogy csökkenti az étvágyatemellett olyan enzimeket is tartalmaz, gyors diéta hasra elősegíthetik a zsírégetést. Kedvező hatással van az emésztésre.

Körte Ez a rostban gazdag gyümölcs igen hasznos a gyomor egészsége szempontjából. Naponta fogyassz el egyet!

gyors diéta hasra

Savanyított élelmiszerek Az olyan probiotikumot tartalmazó ételek, mint például a joghurt, az író és a kefir, jótékonyan hatnak a bélflórára. Teljes kiőrlésű pékáruk Nem kell mellőznöd a kenyeret, de válaszd a teljes kiőrlésűeket : ezek a fehér változatnál több rostot, cinket és vasat tartalmaznak, és hosszabb ideig tartó teltségérzetet okoznak.

Diéta: 5 perc alatt elkészíted, 5 napig iszod, és 5 kilót fogysz tőle.

További a témáról