Hatékony diéta szabályai. A diéta alapszabályai

hatékony diéta szabályai

Sokan úgy érzik, csak kínzó erőfeszítésekkel érhetik el céljukat, vagyis azt, hogy végleg megszabaduljanak a zavaró zsírpárnáktól.

Miért nem jók a különböző csodadiéták?

Nem kell azonban végletekbe esned ahhoz, hogy elnyerd az áhított testsúlyt. Elég, ha odafigyelsz az öt legfontosabb szabályra.

hatékony diéta szabályai hogy lehet a leggyorsabban fogyni

Csak az éhségedet csillapítsd! Ha nem a fizikai éhség, hanem más szükségletek kielégítéséért eszel, az oda vezet, hogy felesleges kalóriákat halmozol fel. Könnyen lehet azonban, hogy csak unatkozol, az evés pedig időtöltésül szolgál, vagy megpróbálod felvidítani magad a cukor segítségével, illetve egyszerűen csak azért eszel, mert szombat este mindig ezt a bizonyos ételt szoktad fogyasztani.

Fontos szabály, hogy felfedezd, egy-egy éhségroham inkább érzelmi vagy fizikai eredetű-e.

Szükséges a kardió edzés a fogyáshoz? - Kardió vagy súlyzós edzés?

Ha bizonytalan vagy, gondold végig a következőket. Egy bizonyos ételre vágysz éppen, vagy csillapíthatnád az éhségedet egy almával is? Az érzelmi éhség ugyanis általában egy bizonyos étel utáni vágyként nyilvánul meg.

hatékony diéta szabályai regenor hatása

Milyen hirtelen jelentkezett az éhség? A fizikai éhség fokozatosan jelentkezik, míg az érzelmi eredetű éhségroham hirtelen tör rád. Ha semmi másra nem tudsz gondolni, csak az evésre, próbáld meg valamivel elterelni a figyelmed.

hatékony diéta szabályai fogyásra gyógytea

Ha most ennél, kellemes jóllakottságot vagy inkább szörnyű bűntudatot éreznél? Az érzelmi nassolás iróniája, hogy utána még rosszabbul érzed magad.

Az ideális fogyás hat alapszabálya

Emlékeztesd magad, hogy az étel valójában nem tesz boldogabbá. Egyél mértékkel! Ha túl nagy adagot fogyasztasz, és nem hagyod abba az evést, amikor már jóllaktál, könnyen túleheted magad. Az adagok méretének szabályozása a sikeres fogyás egyik kulcseleme, ezért minden étkezés előtt emlékeztesd magad, mi az, amit aznap elfogyasztottál.

Íme, néhány jó tanács, hogy elkerüld el az elfelejtett kalóriákat. Figyelj az adagok méretére, ha nagyobb edényben tálalod az ételt. Mindig tányérról vagy hasonló tárolóedényből egyél.

Végre itt egy hatékony diéta a lustáknak! Csak tartsd be a szabályokat és a súlyfeleslegnek annyi!

Honnan tudhatnád, mit eszel, ha nem látod szépen tálalva? Tartsd be, hogy csak a három főétkezés és a két köztes étkezés során eszel. Egyél lassan, ízlelj meg minden falatot, és amikor már nem okoz élvezetet, engedelmeskedj hatékony diéta szabályai tested jelzésének, és hagyd abba az evést.

Search for: A diéta alapszabályai A diéta szó jelentése: céltudatosan szabályozott étrend.

Húsz percbe telik, mire a teltségérzés jelzései eljutnak az agyba, tehát rágj meg alaposan minden falatot. Ne feledd, kis adagban semmi nem hizlal. Ügyelj a láthatatlan kalóriákra! A kalóriák a rejtőzködés mesterei.

Jó lenne úgy napozni, hogy nem kell behúzni a hasad? Azonban van rajtad néhány kiló plusz, amitől szívesen megszabadulnál? Még nem késő! Mit kell tenned mindezért?

Egy evőkanál paradicsomos tésztaszósz tartalmazhat húsz kalóriát, de akár et is, attól függően, hogy a szakács használt-e az elkészítéséhez olajat, tejszínt vagy vajat. Ezeket a láthatatlan kalóriákat nyugodtan el lehet hagyni, az étel zamatához nem igazán járulnak hozzá. Íme, néhány ötlet, hogy biztosan megszabadulj a láthatatlan kalóriáktól.

Az italokat hígítsd! A szódával hígított narancslé vagy bor feleannyi kalóriát tartalmaz, mint egy teljes hatékony diéta szabályai.

Második alapszabály - Figyeljünk a napi energiabevitelre!

Ha hasábburgonyát készítesz, vágd regenor 30 napos étrend szeletekre. Minél nagyobb a felület, annál kevesebb zsírt szív magába. Ha konyhai papírtörlővel leitatod a zsíros ételek felületéről az olajat, csökkentheted a kalóriatartalmukat. A magas zsírtartalmú önteteket helyettesítsd alacsony kalóriatartalmúakkal vagy csaknem teljesen kalóriamentes változatokkal.

One comment on “A diéta alapszabályai”

Figyelj arra, mit eszel! Ha a sikeres fogyókúrát követően ugyanannyi kalóriát fogyasztasz naponta, mint a diéta előtt, a súlyod újra növekszik majd. Ha meg akarod tartani a diéta során elért eredményt, mindennap fogyassz legalább öt adag zöldséget és gyümölcsöt. Íme, néhány jó tanács, mit tegyél, ha nem kedveled annyira a legegészségesebb ételeket, vagyis a zöldséget és a gyümölcsöt. Az egzotikus gyümölcsök, például a mangó és a papaya íze édesebb és finomabb.

Ha eddig még nem kóstoltad volna, válaszd ezeket! A kesernyés zöldségek ízét enyhítheted egy kis citromlével.

Legnagyobb tévedések a diétákról

Sok gyümölcs íze kellemesebb, ha megfőzöd. Kóstold meg a sült almát, a grillezett ananászt vagy a mangót! Ha gyerekként nem kedveltél bizonyos zöldségeket, nem biztos, hogy felnőttként sem fogod.

További a témáról