Újraindul a nagy fogyás

Dukai Szilvia nyilvános fogyása - Diet Maker

Ha a szénhidrátbevitel újraindul a nagy fogyás drasztikusan csökkentésre kerül, akkor az agy egyszerűen nem jut elegendő üzemanyaghoz. Ilyen kis mennyiség nem elegendő az agy működéséhez szükséges mennyiségű glükóz biztosításához sem.

Hajsza a munkavállalókért

A szénhidrát tulajdonképpen 30 napos fogyókúrás étrend egész szervezet motorja.

Ha ebből nincs elegendő mennyiség, akkor a szervezet a zsírtartalékaihoz nyúl és azokat fogja felhasználni arra, hogy energiát nyerjen. Ezt nevezik lipolízisnek, vagyis erőfeszítés nélküli zsírégetésnek. Ez akár még jól is hangzana, ám ennek súlyos egészségügyi következményei lehetnek, bár a fogyás gyorsan beindul.

újraindul a nagy fogyás hatékony fogyás természetesen

Jól látható, hogy még egy kalóriás étrend esetén is legalább gramm szénhidrátra lenne szükség. Ezt a mennyiséget a diéta során maximum ig lehet csökkenteni, de 70 gramm alá a legszigorúbb diéta során se menjünk.

újraindul a nagy fogyás havi hány kg fogyás egészséges

Ebbe a 70 grammos mennyiségbe belefér 2 adag gyümölcs, egy kevés teljes kiőrlésű kenyér vagy barna rizs, valamint adag zöldség. Érdemes a 70 helyett a napi grammot megcélozni, mert az érzékenyebb szervezetet már 70 grammnál is fenyegeti a ketózisos állapot veszélye.

újraindul a nagy fogyás hogyan lehet gyorsan fogyni hasból

Mit tehetünk a helyes mennyiségű szénhidrátfogyasztás érdekében? Válasszunk hosszú felszívódású teljes kiőrlésű kenyeret, lehetőleg pirítva, a jobb emészthetőség érdekében.

újraindul a nagy fogyás keto light hatása

Fehér rizs és fehér lisztből készült tészta helyett válasszuk a barna rizst és a teljes kiőrlésű vagy legalábbis durumlisztből készült termékeket. Ezeknek magasabb a rosttartalmuk és lassabban is szívódnak fel.

Naponta maximum 2 darab vagy két adag gyümölcsöt fogyasszunk, érdemes reggelre vagy délelőttre időzíteni a gyümölcsfogyasztást. Így ugyanis sokkal hatékonyabban hasznosul a gyümölcscukor. Kerüljük a transzzsírokat tartalmazó ételeket, válasszuk az egészséges, növényi alapú zsiradékokat az ételek elkészítése során.

0. nap | 85 kg

Fogyasszunk minél több zöldséget! Ebéd előtt, előételként együnk meg egy nagy adag nyers salátát, este pedig párolt zöldségféleségeket. A zöldségeknek nagyon magas a rosttartalmuk, laktatnak, telítenek és rengeteg vitamint is tartalmaznak.

Van, hogy a diéta bizonyos pontján megáll a fogyás, és bármit csinálsz, nem mozdul a mérleg nyelve.

A szénhidrátbevitel fontosságáróé szóló teljes cikk elérhető a Diéta és Fitnesz oldalán. Korábbi cikkünkben arról írtunk, hogy fontos, hogy olyan zöldségeket vigyen haza, melyek keményítőben kimondottan szegények: Íme a zöldségek, amelyekből bármennyit ehet, mégsem nem hízik.

További a témáról