Kreatin fogyás

kreatin fogyás

14 napos zsírcsökkentő és méregtelenítő diéta

Írta: Váczy Anikó Új hírünk van a kreatinról, mostantól már nemcsak a testépítőknek ajánljuk ezt a táplálékkiegészítőt. A legfrissebb kutatás szerint ugyanis a kreatin, amely nem szteroid, sokkal inkább egy biztonságos és sokat kutatott összetevő, amit az emberi test természetesen állít elő, segít a kreatin fogyás több izmot építeni.

5+2 fogyókúra

Az izomtömeg pedig fokozottabb anyagcsere-működésre serkenti szervezetet. A kreatin fogyás McMaster Egyetem kutatói idősebb felnőttet vontak be kutatásukba, amely 10 korábbi tanulmányra épült.

diéta wiki

A kutatás során azt találták, hogy azok, akik az erősítő edzéseket kreatinnal kombinálták, másfél kilóval több izmot tudtak építeni 12 hét alatt, összehasonlítva azon társaikkal, akik csak erősítő edzéseken vettek részt, de nem szedtek kreatint.

Devries, PhD. Ahogy korral izmot vesztünk, úgy lassul fokozatosan az anyagcserénk.

fogyókúrás program

Ez azt jelenti, hogy amikor elmegyünk edzeni, javul a teljesítményünk, így több ismétlést tudunk majd végrehajtani az egyes sorozatokból. Az eredményt hosszabb távon nézve pedig több izmot tudunk építeni, mintha táplálékkiegészítő nélkül végeznénk a tréningeket.

Kreatin használata - adagolás, időzítés és a kreatin kúra 💪 - GymBeam - Fitness Academy

Ha az eredmények alapján te is kedvet kaptál a kipróbálásához, a kutatás vezetője 5 gramm kreatin szedését javasolja reggelente legalább 12 hétig. A kutatások során mellékhatásokat és káros következményeket nem találtak, minden egészséges felnőtt szervezet jól tolerálta a kreatint. Érdemes tudni, hogy a szénhidrátok segítik a kreatin munkáját, ezért keverd a port dl gyümölcslébe.

  • Hatályos:
  • A kreatin szedése builder-módra Értékeléshez kérlek jelentkezz be!
  • Várandósok étrendje

Fotó: Pinterest.

További a témáról