Életmódváltás étrend

50 Az életmódváltás ideas | egészséges, egészséges életmód, étrend

ZSÍRÉGETŐ ÉTREND

A nagy karácsonyi eszem-iszom mindenkin nyomot hagy, ráadásul az anyagcserédnek sem tesz jót a sok-sok zsíros és nehéz étel, amit az életmódváltás étrend során előszeretettel fogyasztasz.

Az újévi diéta azonban segít a gyomrodnak megpihenni, és ha odafigyelsz, akár 15 kilót is leadhatsz.

diéta 1 hónapos

Újévi könnyedség A szilveszteri fogadalmak első néhány pontjában szinte mindig szerepel a súlyvesztés. Ilyenkor - az új évre való tekintettel - valószínűleg te is lázasan veted bele magad a fogyókúrába, kipróbálva a legkülönfélébb diétás módszereket, amely új alakkal kecsegtetnek.

A jelentős és tartós súlyvesztés azonban csak az életmódváltás, a sportolás, illetve az étrend átalakításának kombinációjával lehetséges. Ügyelj a kalóriabevitelre, fogyassz sok vitaminban és rostban gazdag zöldséget, gyümölcsöt, kerüld a magas glikémiás indexszel rendelkező ételeket, valamint a cukrot is tedd tiltólistára.

healthpoint diéta

A gyomrodat valószínűleg egészen leterhelte az ünnepi lakoma, ezért fontos, hogy a karácsony és szilveszter elmúltával életmódváltás étrend nehéz, az emésztésednek megerőltető ételt fogyassz. Mintaétrendünk nemcsak ebben segít, hanem a kezdő lökést is megadja ahhoz a bizonyos mínusz 15 kilóhoz.

  • A siker kulcsa a megvalósításban rejlik, ezért megkérdeztük Dudás Lilit és Kiss Gergelyt, a Scitec Nutrition Életmódváltók programjának két mentorát, hogy melyek a legfontosabb lépések az átalakuláshoz vezető úton.
  • ZSÍRÉGETŐ ÉTREND :: Életmódváltás
  • Kevés akaraterővel ne várj nagy dolgokat!

Mintaétrend 1. Tízórai: egy alma. Ebéd: 20 dkg párolt csirkemell, egy bögre jázminrizs.

hatékony diéta 40 felett

Vacsora: egy bögre paradicsomsaláta. Tízórai: egy joghurt.

turmix italok fogyókúra

Ebéd: egy szelet grillezett halfilé, egy főtt krumpli. Uzsonna: egy narancs.

Az életmódváltás

Vacsora: egy főtt burgonya vegyes salátával. A diétát legfeljebb két hétig tarthatod.

fogyókúra 50

Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos, vese- és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

Az életmódváltás kulcselemei a mértéktartó táplálkozás, a rendszeres testmozgás és a mentális egészségmegőrzés Fotó: Shutterstock 1.

Ebéd: egy bögre zöldségleves, egy bögre Cézár-saláta. Uzsonna: egy kefir. Vacsora: egy bögre vegyes saláta. Tízórai: egy marék dió.

Fogadd meg az életmódváltás 10+1 parancsolatát!

Ebéd: egy szelet párolt pulykahús, 10 dkg grillezett zöldség. Uzsonna: 5 dkg sovány felvágott, 5 dkg zsírszegény sajt. Vacsora: egy bögre ecetes krumplisaláta.

További a témáról