Omega 3 étrend. Egyedülálló, 70% Omega 3 zsírsav tartalom az idegrendszer és a szív-érrendszer védelméért!

Ételek, amelyekben sok az omega-3 zsírsav - HáziPatika

Az omega-3 zsírsavak esszenciális zsírsavak, a sejtmembrán alkotóelemei, alapvetően meghatározzák annak megfelelő működését, áteresztőképességét permeábilitását.

Mivel a szervezet nem képes ezen esszenciális zsírsavakat megfelelő mennyiségben előállítani, ezért megfelelő táplálkozással, étrend-kiegészítők fogyasztásával kell bevinni a szervezetbe.

omega 3 étrend

A legfőbb omega-3 zsírsav források: tengeri halak lazac, tonhal, szardínia algák, krillek bizonyos növények lenmag, diófélék Leggyorsabban akkor juthatunk omega-3 zsírsavhoz, ha halakat fogyasztunk Forrás: A cikk Dr. Benczúr Béla Hypertonia magazinban megjelent értekezése alapján készült.

Kinek ajánlott a fokozott omega-3 bevitel? A szív-és érrendszeri betegségek nagyobb számban érintik a nőket, mint a férfiakat.

omega 3 étrend

Az omega-3 fogyasztás igen hatékony kiegészítője az egészséges étrendnek, melytől a legnagyobb hasznot nem a kialakult betegségek gyógyszeres kezelésének kiegészítőjeként, hanem már a fiatal kortól hosszú távon megvalósuló egészséges életvitel részeként remélhetjük.

A cikksorozat 1.

omega 3 étrend

További a témáról