Petefészek hormontípus étrend, Iratkozz fel hírlevelünkre,

A téma hosszú és bonyolult lesz, de aki sportol, az legyen nagyon figyelmes. Igyekszem megvilágítani úgy, életszerűen, hogy a különböző típusú anyagcserékre milyen hatással van az általánosított sporttáplálkozás.

Nagyon fontos téma, mert ha valaki elkezd edzeni, egy idő után érdekelni fogja, hogy karrol fogyas kellene mellette ennie a legjobb eredmény érdekében.

Főleg ha nem úgy jön a forma, ahogy ő azt elképzelte ennyi sport mellett. Ilyenkor jönnek a legtöbb helyen hirdetett tanácsok: napi szor rizs, csirke, zabpehely, túró, tejsavófehérje. Aztán vagy jön az eredmény, vagy nem. Ha nem jön, akkor csakis az lehet a gond, hogy: a. Óránként ettem volna, pedig nem voltam éhes. Nagyon gáz volt, abba is hagytam, de fogalmam se volt, hogy merre tovább.

Még jó, hogy nem voltam elég kemény, mert megcsináltam volna vele egy jó kis inzulinrezisztenciát magamnak. Másnak petefészek hormontípus étrend, de nekem nem.

Nagyon megértem a sportolókat, akiket kínoz a diéta. És amit genetikának hívnak- azért nem annyira varázslatos dolog. Csak tudni kell a különböző anyagcseretípusokról néhány dolgot. Elég sokan 'használják' már ezt a dolgot, amióta elkezdtem 3 éve.

Most leírnám, amit én látok, hogy mi szokott történni a sport és a táplálkozás útvesztőjében, természetesen ezen kívül még vannak kombinációk, de ebből szerintem megint sok mindent meg fogtok érteni.

A típusverziókat betűkkel jelöltem, remélem érthető. Agyalapi mirigy domináns és a. Fehérje zsír típus: El vagy hízva, de legalábbis nagy valószínűséggel fogyni akarsz. Ez a típusodra eléggé jellemző, főként ha a hormontípusodhoz társul egy fehérje táplálkozási típus.

Mindenkinek van egy idegrendszeri és egy emésztőrendszeri beállítottsága egyszerre. A táplálkozási típusunkat ezek kombinációja adja meg.

Igényed alapvetően a jó minőségű zsírban gazdag és elegendő fehérjedús alapanyagot tartalmazó étrend lenne. De az edző nem ezt tanulta. Megkapod az étrendet, 3 nap után már szenvedsz a napi szori rizscsirkétől. Úgy érzed, hogy egyfolytában eszel, mégis állandóan a kaján jár az eszed.

Én szenvedtem.

lúgos étrend táblázat level diéta másként

Ha fel akarjuk tenni az i-re re a pontot, akkor még estére betolod a túrót is, tejsavóproteinnel, mert az legalább finom. A hab a tortán, ha azt is mondják, hogy vissza kell töltened. Eszedbe ne jusson.

Elhízás esetén nincs mit visszatölteni. Majd amikor már olyan mértékben csökkent a zsír, hogy szinte alig van, akkor majd el lehet gondolkozni, hogy kell-e plusz szénhidrát.

Várható eredmény: petefészek hormontípus étrend nem fogysz, de szörnyen érzed magad, félrekajálsz, valószínűleg édességeket, amitől óriási bűntudatot van és igen, az edzőnek végül valóban igaza lesz: tényleg nem tartod. De nem petefészek hormontípus étrend te hibádból. Szénhidráttípus: Te vagy az, aki 'genetikailag' akár az előző pontban szereplő delikvens edzője is lehetnél, aki tanácsolod neki a napi gyakori zsírmentes, rizscsirkét, mert neked bakker tényleg jó.

Igazad van.

chilliburner vélemény kalóriadeficit étrend

Mármint ha rólad van szó. Mindjárt meg is mondom miért.

Erős szénhidráttípusként vékony vagy, szikár, ezért szeretnél izmosodni, így gyúrni kezdesz. Valaki neked is azt mondja vagy olvasod a gyúrós oldalakon, hogy zabpehely-fehérje, rizs-csirke, 1 ek.

Brutál eredmény, nagyon jól működik. Kegyetlenül alakul a formád. Nincs zsír, sok a szénhidrát, emelt a fehérje, nagyon királyul nézel ki tőle. Mindenki kérdezi, hogy mit eszel, te elmondod, elmondod az elhízottnak is, mert hát ez biztos, hogy működik, hiszen mindenki láthatja. Az, hogy ő gyenge és nem petefészek hormontípus étrend tartani, az az ő ügye, te büszkén hordod magasan az orrodat, mert te viszont képes vagy rá és amúgyis az egész nem nagy ügy, csak dobozolni kell, időre enni és kész.

Te jól izmosodsz, mert a hormontípusodra jellemző a kerekség, az izmaid szépek, gömbölyűek.

  1. PETEFÉSZEK HORMONTÍPUS EDZÉSE - BodyWakes
  2. Drasztikus étvágycsökkentő

A testépítést neked találták ki. Nyugodj meg, a másik nem csaló, béna és gyenge.

testkontroll diéta súlykontroll diéta vélemények

Egész egyszerűen teljesen másképp működik, mint te. Ő sz rul lesz ettől a kajától és ez az étrend az életben nem fogja formába hozni. Akkor se, ha nem hiszed.

Te viszont szerencsés vagy, jól izmosodsz, mert a hormontípusodra jellemző a kerekség, az izmaid szépek, gömbölyűek. Viszont vigyázz! Bármilyen szuper reakcióid is vannak, a pörgetővel, kávéval, túróval és még tadamm akár a tejsavóval is el tudod hosszútávon rontani, étrend 60kg meg a hormontípus jellemzőit.

Pajzsmirigy domináns és: a. Fehérjetípus: Szintén rátesznek a gyúróskajára. Hormontípusodnál fogva nem vagy túlzottan hízékony, a hasadon, combod felső részén viszont könnyen megjelenhet a felesleg, de az arcodon, kezeiden például szinte sosem látszik, ha híztál.

diéta zsírmájra piperinox vélemények

Nem vagy vékony, de pufi sem. Kisebb ízületekkel, vékonyabb csontozattal. Ha te ilyen vagy, elmondom mi fog történni: reggel úgy kelsz fel, mint egy hulla, kávé nélkül sehova, aztán már edzeni sincs kedved, utolsó fogyókúra megjön a pörgető, tele koffeinnel, vágjunk oda jól annak a pajzsmirigynek.

Ezt az ember tudattalanul teszi, de azért teszi, mert a pajzsmirigy ingerlésétől energikusabbnak érzi magát. Aztán bezuhan, újra hullafáradt. Nem jól alszik, aztán reggel kávé. Meg gyümölcs, mert az egészséges, de valahogy mégse vagy jól, hiába eszel sok 'egészséges' gyümölcsöt.

Erős szénhidráttípus: Az oviban a jeled is szívószál volt, annyira vékonyka voltál. Férfiként ezt pokolként élhetted meg, úgyhogy kb. Ha nő vagy, akkor pedig sóváran bámulod a gömbölyű, izmos csajokat és értetlenül átkozod a sorsot, hogy te miért nem tudsz olyan lenni és miért nézel ki úgy, mint egy kisfiú. Pedig zsíros kenyeret eszel lekvárral és tepertővel. Maximum 'skinny fat' leszel tőle, ha az edzést is csak ímmel-ámmal csinálod.

Elkezded a rizs-csirke-zabpehely-túrót és hoppá, mintha valami történne. Már ha edzel is petefészek hormontípus étrend. Nem látod magad annyira vékonynak talán. Ha egy napot kihagysz, összeesel, 1 nap rosszul evés és nemedzés is meglátszik rajtad. Viszont jó vagy a futásban, bringázásban, állóképességi sportokban. Izmosodni viszont nagyon nehéz, néha lehetetlennek is tűnhet.

Hormonális típusok avagy testalkat szerinti tipizálás

A pajzsmirigyed pörög, a fehér petefészek hormontípus étrend, a koffein, a gyümölcsök csak tovább pörgetik, hagyd el őket, mert végképp nem vezetnek a célodhoz. Itt fontos vacsora diéta, hogy van olyan szénhidráttípus, aki nem feltétlenül vékony!!!

Mellékvese domináns és: a. Fehérjetípusként: Gyúrsz. Erős vagy, mint az állat, mert ez a hormontípus olyan, mint a bivaly. Mit kívánsz, milyen kajára gerjedsz, de nagyon? A vörös húsra, a marhára és éppen amilyen négylábút vagy belsőséget szeretsz. Rizzsel, mert az a gyúrós. Eredmény: jó nagy has, amit nem is értesz, mitől van, mikor a legjobb testépítők is a rizsre és a bélszínre esküsznek. Kész a csodás csapda. Nagy meg erős leszel tőle, de szép már nem biztos.

Mint az 'erősemberek'. Nézd meg a típus jellemzőit a weblapomon. Szénhidráttípus: Na, ha férfi vagy, akkor király, irány a terem, de csak olyan terem, ahol bazinagy súlyok vannak, mert neked a 20 kilós egykezes is babacsörgő. Az ízületeid is olyanok, mint a terminátornak, vastagok, erősek. Nem is érted a sok vékonycsontú nyámnyilát, hogy az istenbe nem fejlődik, amikor te csak napi fél órát edzel és így sincs már rád konfekció.

Te tényleg góliát méretűre tudsz nőni, ha fekvenyomsz, a teremben megáll az élet. Petefészek domináns és: a.

Fehérjetípus: A combod, a feneked több, mint valószínű, hogy narancsbőrös. Mondjuk ez más típusnál is lehet, de itt különösen. Ha edzel, tuti, hogy mindig lábra mész rá, mert az jó erős, meg amúgy is az a kritikus rész. Ez igaz is, de rizs-csirke-túróval alul sanszos, hogy csak vastagabb leszel. Speciális edzést igényelsz, hogy a felsőtest hozzáizmosodjon az alsó fertályhoz.

ANYAGCSERETÍPUS-MÉRÉS

Hogy jöjjön ki a széles hátizom, gömbölyödjenek a vállak. Attól változnak az optikai arányok. A túl csípős kajákat, a tejszínes, túrós izéket, a kolbászokat jobb, ha elfelejted, hiába vagy fehérjetípus, legalábbis, ha a célod egy feszesebb alsó test. A csontozatod is más, más szögben zárhat a térdízület és a csípőízület, mint a többi típusnál, ezért a futást se annyira erőltesd. Ha nagyon ügyes vagy és kitartó és nem csak lábazol, csodálatosan nőies alakot tudsz csinálni magadból.

Erőteljes szénhidráttípus: Na, te kezdjél el b zinagy súlyokkal gyúrni felsőtestre és közben tolhatod a rizs-csirkét, mert csodálatosan be fog válni.

Deréktól lefelé viszont óvatosabban a súlyokkal, legalábbis az elején, mert lent már olyan leszel, mint egy jó kanca, fent meg kilátszódnak a bordáid. Felejtsd el petefészek hormontípus étrend chilit, a borsot, mindent ami csípős, erős. És a petefészek hormontípus étrend színhúsokat, kolbászokat is, meg a túrót, mert nem fogsz velük célhoz érni sem táplálkozási típusodat nem támogatják, sem a hormonális dominanciádat. Na ennyi. Amikor valaki nem ismerve a teste pontos reakcióit kezd bele a sport melletti diétázásba, ennyiféleképpen járhat.

sztárok fogyása epés étrendje

Látható ugye, hogy mennyire nem hasonlítható össze két különböző anyagcseretípusú, 'genetikájú' sportoló ember formára vagy teljesítményre.? Egy pajzsirigydomináns szénhidráttípust például sosem fog futásban utolérni egy mellékvese domináns sportoló, de egy mellékvese dominánstól semmilyen más hormondomináns nem lesz alkalmasabb az erősportokra.

Az esztétikai sportágakban megjelenő alkatokbeli különbségekről nem is beszélve. Tudd meg a típusodat, kérj személyes Ajánlást!

További a témáról