T diéta.

Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel

beslimmer kapszula adagolása

Martin Katahn T-faktor diéta című könyve ben jelent meg első ízben, és óriás sikert aratott a fogyni vágyók körében. Az azóta eltelt időben a diéta némileg módosult, hogy kielégítse a modern igényeket, de az alapelv ugyanaz maradt: a termogenikus hatás segítségével égeti a lerakódott zsírokat.

fogyás gyorsan egyszerűen

T-faktor diéta A T-faktor diéta a termogenikus folyamatok t diéta hatására összpontosít: amikor például sportolsz, a tested hőt termel, ehhez energiára van szüksége, amit az elraktározott zsírok elégetéséből fedez - ez a termogenezis. Katahn szerint bizonyos ételek képesek befolyásolni ezt a folyamatot: azok, amelyek serkentik a termogenezist, gyorsítják az anyagcserét is, így a kilók szó szerint leolvadnak rólad, mások azonban lelassítják, és további plusz centiket ragasztanak a csípődre.

fogyókúra alatti szédülés

Az is lényeges szempont, hogy a test, t diéta energiát akar nyerni, először a fellelhető szénhidrátokat égeti el, és csak azután nyúl a zsírtartalékokért. A T-faktor diéta ennek megfelelően alacsony szénhidrátbevitelt és mérsékelt zsírfogyasztást javasol, a többszörösen telítetlen zsírok beépítése az étrendedbe azonban - naponta körülbelül 20 és 40 gramm közötti mennyiségben - ajánlott, ha fokozni akarod a tested természetes zsírégető kazánjának működését.

Ételek, melyek szó szerint égetik a zsírt A termogenikus folyamatokat legjobban segítő ételek a következőek: karfiol, brokkoli, spárga, zeller, bogyós gyümölcsök, gomba, körte, ananász, barack, kelbimbó, spenót, alma, chili, gyömbér, fokhagyma, kurkuma és fahéj.

gyors fogyás koplalással

További a témáról