Testkontroll diéta mintaétrend. Fogyókúra helyett TESTKONTROLL

Testkontroll: érvek és ellenérvek | ingyen-hatterkepek.hu

Összefoglalva: délelőtt csak gyümölcs, ebédre zöldség, vacsora zöldség és keményítő vagy állati fehérje, majd két óra múlva ismét gyümölcs.

Fogyás hatékonyan - Testkontroll módszerrel?

Egy kis háttér Marily és Harvey Diamond alkották meg a testkontroll testkontroll diéta mintaétrend. Harvey Diamond beteges és alultáplált gyermek volt krónikus és igen fájdalmas gyomorproblémákkal.

testkontroll diéta mintaétrend

Fiatal felnőttként túlsúllyal küzdött. Túlsúlyától és fájdalmaitól egy saját maga által kifejlesztett étkezési programmal sikerült megszabadulnia, mely nem diéta, hanem egy egész életre szóló étkezési program.

  • Keress receptre vagy hozzávalóra Testkontroll: érvek és ellenérvek Világszerte sok millió ember követi a testkontroll- más néven szétválasztó diétát, amely az amerikai Harvey és Marilyn Diamond nevéhez fûzõdik.
  • Testkontroll diéta
  • Regenor diéta mit lehet enni
  • Keress receptre vagy hozzávalóra Testkontroll diéta mintaétrend
  • Fast burn extreme árak
  • Volumetrics diéta étrend

Lényege, hogy segít megszabadulni a szervezetben elraktározott felesleges zsírtól, úgy, hogy semmilyen fontos tápanyagot nem zár ki és közben feltölti a szervezetet energiával. A diéta folyamán naponta ötször kell enni.

További cikkeink a témában

A program alapja a sok zöldség és gyümölcs Szabályok A testkontroll diéta lényeg, hogy a tápanyagcsoportokat szét kell választani, mivel a magas szénhidrát és a magas fehérjetartalmú táplálékot nem tudjuk egyszerre megemészteni. Tejterméket egyáltalán nem szabad fogyasztani, a vaj kivételével.

testkontroll diéta mintaétrend

Diamondék szerint a tejtermékek emberi fogyasztásra alkalmatlanok és szervezetünk nem tudja hasznosítani a bennük lévő tápanyagokat. A testkontroll vitatói szerint ez a program leggyengébb pontja, hiszen a tejtermékek fontos kálcium, vitamin és fehérjeforrásai szervezetünknek, ezek teljes elhagyása hiánybetegségek kialakulását okozhatja.

Délelőtt csak gyümölcs Az órát is figyelnünk kell Az sem mindegy, hogy mit mikor eszünk.

testkontroll diéta mintaétrend

A táplálékfelvevő időszak déltől este nyolcig, a beépülési időszak este 8 és reggel 4 között, kiválasztási időszak reggel négytől délig tart, ezért délelőtt csak gyümölcsöt vagy gyümölcslevet szabad fogyasztani.

Ebédre zöldségeket, majd vacsorára szint zöldség, de keményítőtartalmú vagy állati eredetű élelmiszerrel kiegészítve.

testkontroll diéta mintaétrend

Vacsora után 3 órával ismét gyümölcsöt. Néhány naponként az ebédet is gyümölccssel helyettesítjük.

Az étrend energia- és zsírtartalma attól függ, hogy kenyérre és péksüteményre, valamint más ételek készítéséhez mennyi olajat olíva, napraforgó, keverékmargarint használsz. A javasolt adag: kenésre és főzéshez adagonként kávéskanálnyi zsiradék.

Tésztát, kenyeret, magvakat, gabonákat ebédre vagy vacsorára lehet fogyasztani. A zöldséget lehet enni hússal is Mit ehetünk?

testkontroll diéta mintaétrend

További a témáról